2012. január 23., hétfő

Újévi fogadalom novellapályázat

Képzeljétek: létezik olyan "elvetemült" személy, aki rá tudott venni (jobban mondva kezesbárányként hallgattam rá, ami piszok ritka), hogy induljak el egy novellapályázaton.

Mi kellett a novellához? 1 nevezés, maximum 8000 karakter, illetve, hogy az alábbi címet kapja: Újévi fogadalom

Mielőtt bárki - megint - azt mondaná: nézd már, írónak készülsz? Leszögezném: NEM! Szerintetek lenne olyan kiadó, aki bármelyik munkámra kíváncsi lenne? Kétlem...

Viszont, arra gondoltam, hogy elmesélem nektek, hogy született meg az - az elcseszett - darab, amit a novellapályázatra küldtem be végül, az utolsó pillanatban. A hú, de sok gondolkodás ellenére is gyenge a kicsikém, ahogy TC mondaná: "Így sikerült..."

Szóval, felteszem a próbálkozásaimat ide, amiket a versenyre írtam, csak aztán leszavaztam ezért, vagy azért...

Jó röhögést a bénaságokhoz, egyébként pedig jó olvasgatást!



Nincsenek megjegyzések: