2011. augusztus 3., szerda

Újratervezés

[É]: Gyerekek, szerintem rossz felé mentünk. Ez az út délre visz, nekünk meg északra kéne menni.
[Sz]: Északra? No persze, te Eszes! Dehogy megyünk északra! Ezúttal az utunk délre kell, hogy vigyen az én városkámba!
[É]: Miért akarsz már megint te lenni a vezető szerepben, Szivecske? Te sodorsz mindenkit bajba, úgyhogy itt arra van szükség, hogy felmenjünk északra, és végre helyére rakjam a dolgokat, mint a Szervezet Birodalmának egyeduralkodója!
[Sz]: Persze, te mindig olyan okosnak hiszed magad, mert...
[É]: ... mert én vagyok a csapat Agya! Északra menjünk!
[Sz]: Délre!
[É]: Északra!
[T]: Én is a déli útra voksolok, így meglátogathatnám a hőbörgő hörgőket, és elidőzhetnék az 5 falacska valamelyike mögött, és mindenki fellélegezhetne.
[Sz]: Látod, te Agytröszt, kettő az egy ellen, semmi esélyed.
[É]: A szomszédok véleménye mit sem ér, az észérvek a fontosak!
[M]: Ne feledd, hogy délen sokkal többen vagyunk, míg te egymagad uralod északot. Neked kéne köztünk a legokosabbnak lenned, és belátnod, hogy [Sz] most az, akinek az útmutatásait követni kellene.
[É]: És mire fel? Hisz annyira magára vette azt a múltkorit is! Egyfolytában azt mondja, hogy ő kemény dió, de tényleg így van? Eddig mindig én húztam ki a bajból.
[V]: A Vesénkbe láttál, [É] barátom. Velőtrázó volt, ahogy [Sz] múltkor felsikított. Szemi pedig csak annyit mondott neki, hogy ne ragadtassa el magát ennyire, mert mindig próbál túlbuzogni.
[É]: Köszönöm szavaitokat, [V] barátaim. Én is mindig azt hangoztatom, hogy tökéletes Szervezet nincs, mert a látszat néha csal, ennek Szemi és a testvére a megmondhatója, mennyiszer becsapnak mindnyájunkat, mikor hamis képeket küldenek hozzám.
[T]: Szóval mégsem jutunk friss oxigénhez? Forduljunk vissza, és ne délnek menjünk? De, Szemiék néha azt látják, amit akarnak, nem?
[É]: Füléket meg mindjárt megvádolod, hogy csak ezt-azt hallanak? Ugyan kérlek, olyan naivvá váltál, mint [Sz]? Mikor tanuljátok már meg végre, hogy Szervezet birodalmára mindig a legváratlanabb helyekről jön a támadás? Nekünk állandóan ébernek, és napra késznek kell lennünk, hogy kivédhessük! Hol másutt tudnánk ezt jobban megtenni, mint északon? Ti, déliek néha annyira naivak bírtok lenni.
[M]: Ne haragudjatok, de azt hiszem [É]-nek igaza lehet. Elég sokat tárgyaltunk mi itt már nélküle délen is, elég sokat nyomott a latban a szavunk, és hát valljuk be, [Sz], te nem vagy igazán vezetőnek való alkat, mert néha hoztál olyan döntéseket, hogy...
[Sz]: ... magam is megbántam. Azt hittem, helyesen cselekszem, de be kell látnom, hogy igazatok van. Hittem, hogy lehet változtatni, hogy lehet változni, hogy ha segítünk másoknak, az mindent megold, néha viszont nincs benne köszönet. Ám legyen minden Agyas akarata szerint. Menjünk a központba északra, és változtassuk meg a dolgokat gyökerestül! Üssétek a gépbe az új útvonalat!
[GPS]: Újratervezés...

Nincsenek megjegyzések: