2011. augusztus 1., hétfő

Terápia kezdőknek - 2. terápia

Terápia 2, a következő foglalkozás...

Terminus: Sajnálattal közlöm az egybegyűlt Írókkal és Bloggerekkel, hogy Anonymus ma nem ér rá, így a csoportterápia elmarad.

Máj-köll non Vese: Pedig ma is elhoztam új kedvenc kis írómat Not Est, aki mindenki legrosszabb rémálmának testetöltője. Aki elolvassa a könyvét, többet nem akar majd aludni, hátha azzal álmodik.

Not Ester: A nevem Not Ester, nem pedig notesz! Ha ilyen silány volt, minek olvastad el? Félre lehet tenni, a könyv nem ragad az ember kezébe!

Terminus: De kérem, Hölgyeim, ez a vita felesleges. Tartogassák a jövő heti csoportterápiára, amikor Anonymus remélhetőleg jelen tud lenni. Kicsit nehezen gyógyulnak a késnyomok a hátán.

Helena Whitehorse: Én ma terápiára jöttem ezzel a negatív bloggerrel itt, úgyhogy ha nem mehetünk be, magához fogom vágni, mint blogger az íróhoz az értelmetlen zagyvaságait!

Csoport: Igen, be akarunk menni, csoportterápiát!

Terminus: De kérem, én nem vagyok terapeuta, ki tartaná meg a foglalkozást?

Tip(p)Róka: Majd én, és az író, akit hoztam. Mit néztek? Nem láttatok még bloggert, aki barátjának tekinti az írót, akiről negatív véleményt írt?

Klaus Hobby: Tip(p)Róka észérves poszttal jutalmazta a könyvemet, és ötből egyetlen pontot adott rá, de megindokolta. Építő jellegű kritik...

Tip(p)Róka: Akarod mondani, véleményt. Nem vagyok hivatásos kritikus.

Klaus Hobby: Valóban... Szóval építő jellegű véleményéből sokat tanultam és...

Máj-köll non Vese: Építő jellegű kritikát az írónak a kiadás előtt kell kapnia, nem? Akkor miért nem olvastattad el a könyvedet valakivel, aki még a nyomdafesték- és a lappazarlás lehetőségében is meggátolt volna? Az ilyen írók okozzák a legtöbb természeti katasztrófát, gondoljunk csak arra, hány fát vágnak ki lapgyártás ürügyén, és még mennyi oxigént termelhettek volna, ha nem kellene könyvként végezniük.

Klaus Hobby: A lektor szerint jó volt, a szerkesztő pedig nem szólt.

Not Ester: Nem gondoltál arra, hogy megkérd a barátaidat, vagy az olvasóidat, hogy magyarázzák már el Tip(p)Rókának, hogy jó a könyved? Miért nézel rám Máj-köll Mert Agyam az Nincs?

Máj-köll non Vese: Mindenki magából indul ki. De, ha már itt tartunk, tényleg, miért nem gondoltál erre?

Klaus Hobby: Úgy gondoltam, hogy egy másik vélemény majd vagy megcáfolja Tip(p)Róka írását, vagy bebizonyosodik, hogy tényleg nem vagyok írónak való alapanyag.

Daniella Torress: Neked is ugyanazokat a snassz szövegeket nyomatták, mint a "sablonos karakterábrázolás", "semilyen leírás" esetleg a kedvencük a "kidolgozatlan történet, karakter" stb...?

Klaus Hobby: Igen, ezeket mind megemlítette Tip(p)Róka is... Hm...

BB: Tip(p)Rókának biztos, hogy volt alapja ezt mondani, nem a levegőbe beszél, bár tudom, hogy ő is olyan kaliberű blogot vezet, mint én, és csak negatív könyvekről tesz fel eszmefuttatásokat.

Tip(p)Róka: Úgy éreztem olvasás közben, hogy volt alapja, mert rengeteg kérdéssel tettem le a szóban forgó kötetet, ami a Hajnal Harmatos Hattyúi címet viseli.

BB: Nem mondod, hogy a te választott íród Klaus Hobby? Nagy rajongója vagyok, imádtam a könyvét, minden sorát. Első könyves írótól ilyen bravúrt ritkán olvasni... Tulajdonképpen még nem olvastam ilyen jót.

Máj-köll non Vese: Klaus Hobby? Tettem is fel a blogomra értékelést. Ember, a maga munkája ötből minimum tízes. Meg nem mondtam volna, hogy első könyves. Rohadt jó volt.

Glassgowina: Üveges szemmel ültem végig az egész regényt, nehogy a pislogással is csökkentsem az olvasási sebességemet.

Gill Garrett: Klaus, csodát tettél, nem is tudom, mit keresel itt. Az a könyv... csak bámultam, hogy milyen remek, precíz, pontosan megszerkesztett, és arányos. Minden elismerésem. Kaphatnék egy dedikálást a példányomba?

Bloggerek: Én is, én is!!! ÉN IS!!!!

20 perccel később, Klaus Hobby és Tip(p)Róka a terápiásépület előtt...

Klaus Hobby: Te, szerintem nem is olvastad a könyvemet, csak lehúztad. Fogadok, hogy csak az első oldalt, meg a fülszöveget olvastad el!

Tip(p)Róka: Ez aljas rágalom! A könyvedet a vécén nem húznám le, mert még az is visszaböfögné.

Klaus Hobby:  Na ne mondd, te bloggerek szégyene! Agymosod a blogoddal az olvasóidat, és még az én könyvem rettenetes? Szánalmas vagy, egy nulla, egy senki... Nem is tudom, hogy hihettem, hogy jóindulatból írtad, amit írtál. Biztos, hogy nem segíteni akartál azzal, hogy felajánlottad a kézirat javítását, ha átküldöm neked!

Tip(p)Róka: Nem hát! Ki akartam nyomtatni, hogy legyen mit használnom vécépapír helyett! Te agysejtgyilkos idióta!

Klaus Hobby: Már nem volt mit meggyilkolni, mert nincsenek agysejtjeid...


Így esett, hogy Klaus Hobby írót, és Tip(p)Róka bloggert többet nem látták... Hogy mi történt, azt csak a nevezett szereplők tudják. Egy biztos: az eset után nem publikált több írást sem Klaus Hobby, sem pedig Tip(p)Róka...

Nincsenek megjegyzések: